Otvoriť menu
Logo
Otvoriť vyhľadávanieuser-icon

Přihlásit se

Prejsť na košík
0

900.99 EUR

Reklamace zboží

Zodpovědnost za vady, reklamace, záruka

Důvody reklamace:
Na zboží se vyskytly vady po převzetí zboží při používaní v záruční době, která je 24 měsíců. Záruční doba začíná plynout dnem převzetí zboží zákazníkem.

Postup reklamace zboží:

1. Doručené zboží si prohlédněte bezodkladně po jeho doručení. Zboží používejte obvyklým způsobem a při jeho nošení a čištění dodržujte doporučení výrobce. 

2. Případnou vadu výrobku oznamte bezodkladně po jejím zjištění. 

3. Před samotnou reklamací nás kontaktujte a informujte e-mailem na adrese eshop@supergolf.cz s udáním zboží a čísla faktury a popisem vady zboží. Pokud přiložíte foto reklamovadné vady zboží, budeme umět zahájit její řešení již před fyzickým odbržením reklamovaného zboží.

4. Následně zboží zašlete na naši určenou adresu jako balík (reklamované zboží neposílejte na dobírku, jelikož takový balík nepřevezmeme). Zásilku ve vašem zájmu doporučujeme poslat jako doporučený balík s pojištěním na hodnotu zboží (v případě ztráty nebo znehodnocení balíku při přepravě si jej budete moci s podacím lístkem na poště reklamovat), nebo doručovacími službami jako například. Zásilkovna. Pokud máte problém s odesláním reklamovaného zboží, požádejte e-mailem o naši asistenci.

5. K reklamovanému zboží doporučujeme přiložit také kopii daňového dokladu – faktury, případně záručního listu (zejména u obuvi), které jste od nás přijali a je třeba přiložit kompletně vyplněný Reklamační formulář, který je jako vzor přístupný ke stáhnutí dole.

6. Reklamované zboží zasíláte na vlastní náklady, a je-li to možné, tak v originálním balení zboží. Reklamované zboží musí být čisté a suché. Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná a zákazník doloží náklady spojené s jejím zasláním, budou mu proplaceny spolu s vrácením úhrady za reklamované zboží. 

7. Po přijetí zboží Vás budeme informovat o dalších krocích reklamace a předpokládaném čase jejího vyřízení. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží. Okamžitě budete e-mailem informováni o výsledku reklamace a zašleme Vám úhradu za reklamované zboží na váš účet uvedený v reklamačním formuláři.

Adresa určená pro zasílání reklamovaného zboží je:

GOLF CENTRUM, s.r.o.
Reklamační oddělení Eshop
Vienna Gate Galéria, Kopčianska ul.8-10
85101 Bratislava-Petržalka, Slovenská republika

Podrobnosti o právech objednavatele vyplývající z odpovědnosti za vady a postup při reklamaci zboží upravuje Reklamační řád a Všeobecné obchodní podmínky.

UPOZORNĚNÍ: adresa sídla společnosti neslouží na vrácení zboží

Snažíme se dělat všechno proto, abyste byli s nákupem a našimi službami spokojeni. V případě jakýchkoliv otázek či nejasností nás prosím kontaktujte e-mailem na adresu eshop@supergolf.cz.

Odstoupení od kupní smlouvy
Reklamace zboží

Reklamace zboží

Zodpovědnost za vady, reklamace, záruka

Důvody reklamace:
Na zboží se vyskytly vady po převzetí zboží při používaní v záruční době, která je 24 měsíců. Záruční doba začíná plynout dnem převzetí zboží zákazníkem.

Postup reklamace zboží:

1. Doručené zboží si prohlédněte bezodkladně po jeho doručení. Zboží používejte obvyklým způsobem a při jeho nošení a čištění dodržujte doporučení výrobce. 

2. Případnou vadu výrobku oznamte bezodkladně po jejím zjištění. 

3. Před samotnou reklamací nás kontaktujte a informujte e-mailem na adrese eshop@supergolf.cz s udáním zboží a čísla faktury a popisem vady zboží. Pokud přiložíte foto reklamovadné vady zboží, budeme umět zahájit její řešení již před fyzickým odbržením reklamovaného zboží.

4. Následně zboží zašlete na naši určenou adresu jako balík (reklamované zboží neposílejte na dobírku, jelikož takový balík nepřevezmeme). Zásilku ve vašem zájmu doporučujeme poslat jako doporučený balík s pojištěním na hodnotu zboží (v případě ztráty nebo znehodnocení balíku při přepravě si jej budete moci s podacím lístkem na poště reklamovat), nebo doručovacími službami jako například. Zásilkovna. Pokud máte problém s odesláním reklamovaného zboží, požádejte e-mailem o naši asistenci.

5. K reklamovanému zboží doporučujeme přiložit také kopii daňového dokladu – faktury, případně záručního listu (zejména u obuvi), které jste od nás přijali a je třeba přiložit kompletně vyplněný Reklamační formulář, který je jako vzor přístupný ke stáhnutí dole.

6. Reklamované zboží zasíláte na vlastní náklady, a je-li to možné, tak v originálním balení zboží. Reklamované zboží musí být čisté a suché. Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná a zákazník doloží náklady spojené s jejím zasláním, budou mu proplaceny spolu s vrácením úhrady za reklamované zboží. 

7. Po přijetí zboží Vás budeme informovat o dalších krocích reklamace a předpokládaném čase jejího vyřízení. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží. Okamžitě budete e-mailem informováni o výsledku reklamace a zašleme Vám úhradu za reklamované zboží na váš účet uvedený v reklamačním formuláři.

Adresa určená pro zasílání reklamovaného zboží je:

GOLF CENTRUM, s.r.o.
Reklamační oddělení Eshop
Vienna Gate Galéria, Kopčianska ul.8-10
85101 Bratislava-Petržalka, Slovenská republika

Podrobnosti o právech objednavatele vyplývající z odpovědnosti za vady a postup při reklamaci zboží upravuje Reklamační řád a Všeobecné obchodní podmínky.

UPOZORNĚNÍ: adresa sídla společnosti neslouží na vrácení zboží

Snažíme se dělat všechno proto, abyste byli s nákupem a našimi službami spokojeni. V případě jakýchkoliv otázek či nejasností nás prosím kontaktujte e-mailem na adresu eshop@supergolf.cz.